Dat lingeriemodellen enorm populair zijn is allang geen geheim meer. We zijn uiteraard bekend met de jaarlijkse Victoria’s Secret-parade en ook op Instagram kennen vele modellen een enorme schare aan volgers. Erg verrassend is dat niet, want ze zijn beeldschoon, sexy en hebben ook nog eens een positieve uitstraling (ook niet onbelangrijk). Maar vergis je niet, want de bikini- of lingeriefoto’s die zij plaatsen zijn lang niet alleen bedoeld om jouw ogen een plezier te doen. De merken die zij tonen krijgen een enorm groot bereik en meer dan eens verdienen de dames in kwestie minimaal duizenden dollar per gesponsorde post!
Lees ook: zoveel krijgen de ‘social influencers’ per post
Om te laten zien welke modellen voor bedrijven het meest interessant zijn om in te investeren heeft lingeriemerk Bluebella een top tien opgesteld van vrouwen die met hun kiekjes de meest invloed hebben op social media. En aangezien wij de beroerdste niet zijn, hebben we deze grondig onder de loep genomen.
Top tien + een extraatje
1. Candice Swanepoel
Bijna twaalf miljoen volgers op Instagram, gemiddeld 300.000 likes per post en 70.000 dollar per gesponsorde post. Ja, het Victoria’s Secret-icoon is een terechte nummer één. En hoewel het niet raar is dat zij zo’n populariteit kent, doet de rest van de top tien nauwelijks voor haar onder. Kijk zelf maar!
2. Alexis Ren
3. Ana Cheri
4. Abigail Ratchford
5. Rosie Huntington-Whiteley
6. Viki Odintcova
7. Natalie Gauvreau
8. Dita Von Teese
9. Sofia Jamora
10. Nyané Lebajoa
Er is helaas geen Nederlandse inbreng in dit lijstje, maar niet getreurd! Eind 2017 hebben we meer dan genoeg knappe bn’ers gezien die hun eigen lingerielijn promootten. En dat wil je maar wat graag zien, want het gaat hier om Zimra Geurts, Doutzen Kroes en Sylvie Meis!
Heeft dit bericht jouw leven verrijkt en kun je niet wachten om het met je vrienden te delen? Gebruik dan snel één van de deelknoppen hieronder!